خط می‌کشم روی خودم…

اوضاع مالی‌ام خراب شده بود. پول لازم بودم و باید صرفه‌جویی می‌کردم. نشستم یک لیست نوشتم از چیزهایی که باید حذف کنم.

سیگار گران، کافه نشینی، غذای گران رستورانی، آژانس، لباس، هله‌هوله و خیلی چیزهای دیگر.

لیست را که تمام کردم، به این فکر افتادم که برای سروسامان دادن به این زندگی نکبتی شاید بهتر باشد یک سری آدم‌ها را هم از زندگی‌ام حذف کنم. اما دیدم، آنها خیلی قبل‌تر من را کنار گذاشته‌اند. خط کشیده‌اند روی من. آدمی نمانده که بخواهم درباره‌اش فکر کنم حتی، چه برسد که حذفش کنم. لیست را گذاشتم توی جیبم.

...

...

یک دیدگاه برای ”خط می‌کشم روی خودم…

  1. میم

    یعنی چی اولی یا دومی؟ میگم با این لیستی که نوشتی میتونی کلی صرفه جویی کنی. همون کافه نشینی در ماه کلی هزینه است. سیگار که دیگه نگوووووو

  2. شهرام بزرگی

    سلام فربد
    خوبی؟
    چگونه یی؟ نیستی. نمیای پیش ما.
    من از کدوماشم؟ خط خوردم؟!!!
    ها؟
    من اگه لیست بگیرم، که دارم مجبور می شم بگیرم، خودمم می ذارم توش!
    چاکریم

پاسخی بگذارید

