هـــــــــی! هی!

هیچ وقت! دو تا چیز برایم مهم نبوده هیچ وقت. یکی پول، یکی وسیله، ابزار یا هر چیزی شبیه به آن. چرایش را نمی دانم. ولی اصلن مهم نبوده. شاید نهایت مهم بودن یک وسیله، همان روز اولش باشد که تازه است و دلنگ  و دولونگ تازه گی اش، چشم را می گیرد. وگرنه بعدش هیچ! و خراب هم که می شده اند، باز هم هیچ! نه که بگویم وارسته ام و بی خیال مال دنیا  و از این جور خزعبلات، نه، نه، شاید یک جور… نمی دانم. مهم هم نیست حالا…

اما این دفعه، به قول این رفیق عزیز «موفق شدم دوربینم ام رو خراب کنم!»…. یعنی رسمن زدمش زمین، با شدت و دو بار! بس که عصبانی بودم، بس که عصبانی ام کردند، بس که نفهمیدم چی شد یک لحظه…

نیم ساعت که گذشت، دلم شکست، دلم گرفت! نه برای پولش، که فدای سرت، نه،  شاید برای دوربینی که با آن همه ذوق رفته بودم پی اش، شاید بیشتر دلم سوخت برای خودم و برای آن همه ذوق و شوقی که داشتم برای دوباره کار کردن. بعد از سالها عکاسی کردن! دوباره عکاسی کردن…

دست و دلم که نه به نقاشی می رود نه به نوشتن و نه به هیچی، بهترین راهش عکاسی بود و چه ذوقی داشتم ها! یادش که می افتم دلم درد می گیرد. هـــــــــی! هی!

هی یادش می افتم و دلم برای خودم و برای شوقم می سوزد… راست می گفت که باید سرت را می شکستی در آن لحظه جای دوربین، ولی حالا که تمام شد و رفت…

ولش کن، خودت خوبی؟ بچه ها خوبند؟ هوا چطور است…

یک دیدگاه برای ”هـــــــــی! هی!

  1. MAS

    بیخیالش ، بیار تعمیرش میکنیم همه چیز در این دنیا تعمیر میشه
    گند زدی یعنی ؟
    —————
    والا فکر کنم بد شکسته باشه، گارانتی داره البته، نمی دونم در برابر عصبانیت هم گارانتی هست یا نه! :))) ببرم تعمیرگاه ببینم چی شده، بهت خبر می دم! چاکریم🙂

پاسخی بگذارید

