صبرکنید، اگر ممکن است…لطفا

6فکر کنم خیلی پوست کلفت شده ام، خیلی. هیچ وقت فکر نمی کردم در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت، دوبار ناک داون شوم و باز هم سرپا باشم. هر چند دیگر لگد خوردن شده است یک امر روزمره، ولی دوتا دوتا خوردن پوست خیلی کلفتی می خواهد و شاید هم تجربه مان رفته بالاتر، یا شاید هم حکایت تا سه نشه بازی نشه است. هر چه هست نمی دانم. امیدوارم آقای کائنات نخواهد سومی را هم به این زودی امتحان کند وگرنه احتمال ناک اوت شدن هست.

آقا، می شود لطفا بی خیال شوی، یا بینشان تنفسی، آنتراکتی چیزی مرحمت بفرمایید؟ می شود کمی صبر کنید تا جای قبلی ها خوب شود؟ لطفا…!

یک دیدگاه برای ”صبرکنید، اگر ممکن است…لطفا

  1. حسین

    شما اگر مایل هستید با من تبادل لینک کنید من خوشحال میشم .
    اگه خواستید منو با نام بزرگترین گالری عکس ایرانیان لینک کنید و از طریق ایمیل به من خبر بدین ممنون و متشکر

پاسخی بگذارید

