درد که هست به اندازه تمام زندگی…

carry_on

آدمی زاد، با درد به دنیا می آید، با درد زندگی می کند و با درد می میرد. زندگی یعنی درد، یعنی درد!

♦ مرتبط: خودِ خودِ زندگی

یک دیدگاه برای ”درد که هست به اندازه تمام زندگی…

  1. safarezendegi

    وقتی دست نیازمندی را می گیری، هنگامی که چهره ای را با یاری صادقانه متبسم می سازی و آن هنگام که با کمک های به ظاهر ناچیز خود دلی را شاد می کنی، باور کن که در درون همین درد، هزاران خوشحالی و شادمانی هم هست. شاید من هم مثل شما نگران دردهای زندگی هستم، اما گهگاه تلاش می کنم لبی را به خنده باز کنم تا دل خودم هم شاد باشد. راستی! تا خدا هست امیدوار باش. گفتم خدا جون هر مرام و آیینی داشته باشی، بالاخره به خالق مخلوقات که من اسمش را خدا گذاشته ام اعتقاد داری. بیا به من هم سر بزن. خاطراتی می نویسم که شاید…..

پاسخی بگذارید

