چسب زخم

Broken Sprout

Broken Sprout

امروز، از داروخانه یک بسته چسب زخم خارجی خوشگل خریدم. به دو هزار تومان. در اندازه های مختلف. شکل های مختلف. گرد، مربع، مستطیل. برای زخمهای مختلف. زخم ها در جاهای مختلف!

یادم باشد، فردا، یک سر بروم داروخانه، ببینم از این مدل چسب ها، برای زخم های روحمان هم دارند یا نه.

یک دیدگاه برای ”چسب زخم

  1. کپو

    اون چسبا یه جای دیگه باید دمبالشون بگردی🙂
    راستی خوب نکته ای رو گفتی. می دونی اگه دو سده اخیر رو در نظر بگیریم با پیشرفت های علم پزشکی خیلی از امراض براشون دارو و به قول تو چسب پیدا کردن. این یعنی اینکه ما به جسممون خیلی بها دادیم اما کو دوایی برای روح؟! دریغ از یه چسب کوچولو گرد یا مربع یا … برای روح😦

    پ.ن: چن وخته هر پستی می ذاری من نظرم می یاد نمی دونم چرا؟؟؟؟؟!!!!!!
    ————
    ای بابا، حالا چه اشکالی داره، یکی هم نظر بده واسه ما، خسته نشو! با قدرت ادامه بده😉

  2. کپو

    راستی پیج یو تو خونه لینک داره(اعم دوس تان و غیر دوس تان و…) اما تو اداره ام فاقد هر گونه لینکی می باشد. چرا؟!
    ———————
    آره، من هم فکر کنم یه مشکلی هست. از جای دیگه کانکت شدم، ستونهای کناری مشکل داشت، فکر کردم بخاطر دیال آپِ که سنگینه و اینها. ولی واقعا مثل اینکه مشکلی هست. مرسی که گفتی. مرسی!

پاسخی بگذارید

