ای دختر پولدار که بابات کارخونه داره …. یا شاهکارهای ادب و هنر پارسی

استاد! سعید آسایش

استاد! سعید آسایش

ای دختر پولدار که بابات کارخونه داره (!)

ای دختر پولدار که بابات کارخونه داره

عشق من و تو اینجوریا فایده نداره

بین من و تو فاصله ها خیلی زیاده

بین من و تو فاصله ها خیلی زیاده

عشق من و تو اینطوریا فایده نداره

می گی بابات که پولدار…. دو تا ویلا تو شمال دار (!)

می گی بابات که پولدار…. دو تا ویلا تو شمال دار

می گی چیکار به کار من و تو داره … می گی چیکار به کار من و تو داره …

آخه بابات که از حال و روز من خبر نداره

همه زمستونا واسه بابت مثل بهاره

عشق من و تو، نه دیگه فایده نداره

عشق من و تو، نه دیگه فایده نداره

……….

«ای دختر پولدار» (+)

ترانه و آهنگ: سعید آسایش

……….

صرفا جهت ثبت در تاریخ

……….

بعدا نوشت: داشتم می گشتم دیدم یکی یه مطلبی نوشته درباره این آهنگ، پنجاه جا کپی کردن، نفهمیدم کدومشون منبع اصلی بوده، علی الحساب دو تا شو لینک کردم. (1) و (2)

یک دیدگاه برای ”ای دختر پولدار که بابات کارخونه داره …. یا شاهکارهای ادب و هنر پارسی

  1. اميد محدث

    دلم برات تنگ شده فری … خوبی ؟
    ——————
    کجایی بابا…. تعطیل کردی بالکل زندگیو…. نیستی

  2. دامون

    دوست عزیز
    با مطلب میرا به وبلاگتون رسیدم. من هم چند خطی نوشتم در موردش البته دووم نیاوردم و آخرش رو هم نوشتم!! کتاب که توقیفه. دیگه زیاد هم فرقی نمی کنه!!!
    مطلبتون در مورد سالهای دهه 60 خیلی به دلم نشست. منم بچه هموون سالهام. هوس کردم منهم بنویسم از اونچه که به یادم مونده
    راستی از این شاهکارها زیاده!! زیاد فکرش رو نکنید
    شاد باشید
    —————
    مرسی بابت لطف و توجه تون
    ولی تا اونجا که من می دونم و دو سه روز پیش هم توی کتابفروشیهای انقلاب دیدم، میرا توقیف نیست!

  3. noonva

    در راستای این شاهکار ، افشین هم شاهکاری داره به نام خانم خوشگله که با کمی دست کاری میشه:
    آهای آهای آهای بابای خانم خوشگله ، اونی که زیر پات گذاشتی دله 😀

  4. raoros

    می گما اگه تو آمارت دیدی یکی با سرچ «دختر پولدار که بابات کارخونه داره» اومده تو وبلاگت، توی فرفر توییتش نکن، چون من بودم :دی
    ******************
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ای ول، خدا بود….

پاسخی بگذارید

