ها والله….

شهر قصه

شهر قصه

روباه: اکسيوزمي … يعني معذرت مي خوام .

گوينده:... چيه قربون چي شده ؟

روباه: پول خرد اگر دارين

دو قران يا سه قران

تحت عنوان قرض الحسنه

تا شب جمعه به من لطف کنين .

گوينده: (خجالت زده و دستپاچه )

والله … بي رو درواسي

جيب ما پاکتر از ريش شماست

(کيف خود را مي گشايد و به او نشان مي دهد)

دريغ از يك پاپاسي

روباه: ريلي ؟ … ايمپاسيبل !

ميمون ( جلو مي آيد به روباه ):

آخه ماي دير … يوسي ؟

نون چارکي سه عباسي پنير سيري دو عباسي

آدم مفلس را چون من و ا ميداره به رقاصي

روباه: شب که مي رم توي خونه اکبري به به مي کنه

قاقا مي خواد نونش مي دم مي خوره و اه اه مي کنه

ز یک طرف عیال من چون سگه له له می کنه

مي گه تا کي سر بكنم چادر نماز کرباسي ؟

ميمون: روغن سيري چار عباسي قند سيري سه عباسي

آدم مفلس را چون من وا مي داره به رقاصي

بز: فاطي ميون گهواره گشنشه عرعر مي زنه

مادر بچه ها مي ره گهواره را سر مي زنه

مي بينه فاطي مشغول سرسري است و دسي دسي

ميمون: شير چارکي چار عباسي شكر سيري سه عباسي

بچه رو توي گهواره وا مي داره به رقاصي

خر: خوبه که بنده هم برم مدتي دکتري کنم

يا بروم تو سينما هرشبه آکتوري کنم

اگر که آکتوري نشد مقش رژيسوري کنم

چرا خجالت بكشم يا بكنم رو درواسي؟

ميمون: يونجه سيري سه عباسي جو چارکي چار عباسي

آدم مفلس را چو من وا مي داره به رقاصي

گوينده: کبريت يكي يك عباسي جارو يكي دو عباسي

قند سيري سه عباسي روغن سيري چار عباسي

هيزم مني پنج عباسي کالك مني شش عباسي

ميمون: مؤمن پير وسواسي حموم مي ره ده عباسي

آدم لاتو راس راسي وا مي داره به رقاصي

گوينده: بگذريم .

_______________

  • بعله….. بگذریم آقاجان، بگذریم

_______________

شاهکاری است در نوع خودش، دانلود کنید:

شهرقصه، بخش اول شهرقصه، بخش دوم شهرقصه، بخش سوم شهرقصه، بخش چهارم

_______________________________________________________________________________

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

یک دیدگاه برای ”ها والله….

پاسخی بگذارید

