بالاخره من هم مجبور شدم مدارک دکترایم را رو کنم…!

من، به خاطر فروتنی فراوان و شکسته نفسی ذاتی، هیچ وقت نمی خواستم مدارک دکترایم را رو کنم و تحصیلات عالیه را به رخ دوستان بکشم. اما از آنجا که سایتهای استکباری همچون ب، ج، د، و رازناک و سوزناک و غیره در مدرک بنده تشکیک وارد کرده اند، من هم دو مدرک دکترای اصلی (نه افتخاری) خود را رو می کنم. تا کور شود هر آنکه نتواند دید. اولی، دکترای تاریخ هنر مدرن از دانشگاه آکسفورد (همان اکسفورد معروف) است و دومی هم دکترای تاریخ هنر از انیستستو دن ژوان!

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Del.icio.us :: Digg :: Stumble :: Furl :: Friendfeed :: Twitthis :: Facebook :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

یک دیدگاه برای ”بالاخره من هم مجبور شدم مدارک دکترایم را رو کنم…!

  1. بازتاب: 100 مطلب برتر امروز « ابرلینک

  2. ayyoob

    سلام فربد عزیز! اکشن ها رو که کپی کردید هرجایی خواستید ببرید بعد باید دوباره اونها رو در فتوشاپ لود کنید و کپی کردن اونا کافی نیست برای این کار همونطور که توی پست وبلاگ نوشتنم ساده ترین راه اینه که اونارو بگیرید ببرید و توی فتوشاپ رها کنید همین! موفق باشید

  3. شهرام بزرگي

    بابا دكترررررررررررررررررررررر
    سلام
    چه عجب شما افتخار دادين نظري واسه ما گذاشتين!!!… خوبي؟ آقا ما دلمون خيلي واسه ت تنگ شده ها… يه كم از تنهايي بيرون بيا رخصت بده ببينيمت. نكنه خدايي نكرده زبونم لال پولدار شدي ديگه تحويل نمي گيري!!! چهار سالي مي شه نديديمت حاجي.
    آدانس نِجِووو………
    يادش بخير عجب كارِ «…»تخيلي اي بود. حتي دلم واسه قاسم «داخل»پور هم تنگ شده. ( دقت كن!… قاسم پسرِ داخل!!! )
    مخلصيم.
    ياعلي
    __________________
    آقا چاکریم. به جان تو اینقدر خسته ام که حوصله خودمم ندارم. صاف میام کار صاف میریم خونه!
    پولدار که نشدیم هیچ، فقیرتر هم شدیم. آخرش از سر فقر، میرم عارف میشم میزنم به بیابون!!

پاسخی بگذارید

