جهت عرض تشکر، جناب آقای جنتلمن!

جناب آقای قطبی عزیزافشین قبی پرسپولسی قهرمان

شاید بهتر باشد بگویم امپراتور سرخ پوش، یا افشین دوست داشتنی!

از طرف خود و جمعیت بسیار بسیار زیاد (راستی ما چند میلیون نفریم؟ کسی می دونه؟) طرفداران پرسپولیس، به این وسیله مراتب تشکر خود را از بابت این فصل رویایی به شما اعلام می دارم.

درست است که هنوز یک بازی مانده، اما واقعا حتی اگر قهرمان هم نشویم (که می شویم) باز هم من از شما تشکر می کنم. شما یک آقای واقعی هستید که در این آشفته بازار فوتبال ما و در این بی تربیتی مدام، شخصیت خود را حفظ کردید و برای ما هم شخصیت و احترام آوردید.

ندیده ام هنوز کسی را که به شما توهین کند (جز چند عقده ای بی ارزش) و این شخصیت من پرسپولیسی است که تو، آنرا حفظ کرده ای و احترام برایش جمع کرده ای.

باز هم متشکرم

برسد به دست آقای افشین قطبی

سرمربی جنتلمن تیم همیشه قهرمان پرسپولیس

************************

+ رئال که قهرمان شد، چلسی که قهرمان نشد (حوشبختانه!)، می ماند این پرسپولیس که عیش امسال من کامل شود.

+ کسی مثل شیث اصلا در اندازه این نیست که راهش بدهند داخل ساختمان پرسپولیس! آقایان، لطفا شیث رضایی را اخراج کنید! (ویدیو +16)

+ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شنبه هفته آينده با غلبه بر سپاهان قهرمان ليگ برتر ايران مي‌شويم.

+آقای قطبی، از شما متشکرم بابت…

یک دیدگاه برای ”جهت عرض تشکر، جناب آقای جنتلمن!

  1. بازتاب: چیزی که عجیب این دو سه … « گروه وبلاگ نویسان ایرانی وردپرس

  2. گجمو2

    سلام.
    آقا فربد ایکاش از این رنگ قرمز در نوشتن دیگر استفاده نکنی.
    متشــــــــــــــــکرم.
    ______________________
    سلام جناب اقای گجمو (فکر کنم گج عمو بهتر باشد! نه؟)
    بله، رنگ قرمز (برای نوشتن) چندان جالب نیست، اما به خاطر هماهنگی با موضوع و اینکه درباره پرسپولیس بود، فکر کردم قرمز، می تواند در تاثیرگزاری نوشته ها موثر باشد!

  3. بازتاب: پرسپولیس قهرمان شد :) | زهرا

پاسخی بگذارید

