خواهش میکنم… نه! لطفا!

pic1.jpg

یک دیدگاه برای ”خواهش میکنم… نه! لطفا!

  1. میلاد

    بسیار زیبا و جالب بود اما کاش مینوشتید کار خودتان است و یا منبعش را ذکر میکردید.
    ___________________________________
    والا این کاریکاتور اونقدر معروفه که فکر کردم نیاز به توضیح نداشته باشه… اما به هر حال این کار بزرگمهر حسین پوره، فردای باخت ایران به کره در جام ملتها، صفحه اول روزنامه تعطیل شده شرق… کار فوق العاده ایه که من خیلی خوشم اومد ازش.

  2. یک کاریکاتوریست

    اولا در ایران کاریکاتور معروف نداریم.
    دوما شما وظیفه دارید اگه از کاری استفاده میکنید هم نام کاریکاتوریست و هم نام منیع رو ذکر کنید.
    سوما این کار حسین صافی است نه بزرگمهر حسین پور.
    _________________________
    اولا با نظر اول شما مخالفم
    دوم اینکه هم نام کاریکاتوریست و هم منبع را ذکر کردم (در کامنتها البته(
    و سوم اینکه، شما فکر می کنم درست میگویی درباره اینکه کار آقای صافی است. اشتباه کرده ام من!

پاسخی بگذارید

